یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
به گفتهٔ منابع آگاه، نهادهای امنیتی روز گذشته (شنبه ۶ تیر) از حضور حاتم قادری، استاد بازنشستهٔ علوم سیاسی و از امضاکنندگان «بیانیهٔ ۱۷ تن» در یک مناظرهٔ سیاسی جلوگیری کردند.
بر اساس این گزارش، دقایقی پیش از آغاز مناظره با موسی غنینژاد در برنامهٔ اینترنتی «آزاد»، وزارت اطلاعات با آقای قادری تماس گرفته و به او اعلام کرده است که در هیچ شرایطی حق حضور در این برنامه را ندارد و از هرگونه فعالیت سیاسی، اجتماعی، و رسانهیی منع شده است.
این منابع همچنین میگویند به قادری هشدار داده شده که در صورت هرگونه مصاحبه یا فعالیت سیاسی و اجتماعی، بلافاصله با او برخورد خواهد شد.
در سالهای اخیر تحلیلها و دیدگاهها و گفتوگوهای حاتم قادری، استاد بازنشستهٔ علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس، دربارهٔ تحولات سیاسی ایران بازتاب گستردهای در فضای عمومی داشته و مورد توجه زیادی قرار گرفته است.
از کانال تلگرام تحکیم ملت