سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نشست ایران و اروپا در جایی خارج از اروپا و در استانبول برگزار خواهد شد که با حضور معاونین سه کشور و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود و این نشستها عمدتا در سطح معاون وزیر بوده است. موضوع هم مشخص است. ما به عنوان وزارت خارجه که مسئول استفاده از دیپلماسی برای احقاق حقوق مردم ایران هستیم، هرجا که احساس کنیم میشود از این ابزار برای صیانت از حقوق مردم ایران استفاده کرد، کوتاهی و درنگ نخواهیم کرد.
دوشنبه ۳۰ تیر۱۴۰۴