Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • پرونده جدید برای سه تن از زندانیان سیاسی گوهر دشت
  • ایران
  • خبرها

پرونده جدید برای سه تن از زندانیان سیاسی گوهر دشت

مجید اسدی، محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا سه تن از زندانیان سیاسی زندان گو هر دشت با اتهامات جديدي مواجه شدند
این زندانیان سیاسی روز دوشنبه ۳۰ تیرماه به دادسرای اوین منتقل و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه از بابت پرونده جدیدی که در ایام حبس برای آنان گشوده شده به زندان بازگردانده شدند. اتهام این افراد “فعالیت تبلیغی علیه نظام” عنوان شده‌است.
لازم به ذکر است این سه زندانی بیش از ۴۲ ماه است که بدون مرخصی در زندان هستند.این رویه دستگاه قضائی که زندانیان را در خود زندان مورد باز خواست قرار میدهد و اتهام جدیدی علیه آنان اقامه میکند از نظر حقوق بین ال مللی مردود است و حتی در زمان شاه نیز چنین رویه ای معمول نببود زیرا که جلو گیری از جرم در محیط زندان و ظیفه زندان بان است و با محدودیت های اعمال شده بر زندانیان امکان فعالیت مجرمانه و جود ندارد .معلوم نیست در ان فضای بسته زندان چگونه این زندانیان میتوانند فعالیت تبلیغی انجام دهند .

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: تنها 10 درصد بي‌كاران، بيمه بي‌كاري دريافت مي‌كنند
Next: نسرین ستوده، وکیل حقوق بشری و زندانی سیاسی با انتشار نامه‌ای از زندان اوین به جنبش اعدام_نکنید پیوست.
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved