Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • سازمان جهانی بهداشت هشدار داد كه بحران كورونا می‌تواند «بدتر، بدتر و بدتر» شود.
  • جهان
  • خبرها

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد كه بحران كورونا می‌تواند «بدتر، بدتر و بدتر» شود.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار در مورد «مسیر اشتباه» در روند مقابله با همه‌گیری کووید-۱۹ در «بسیاری از کشورها»، در مورد بدتر شدن اوضاع هشدار داده‌است.

تدروس آدانوم ۲۳ تیر ماه در نشست خبری خود گفته:

«بگذارید رک و راست بگویم؛ بسیاری از کشورها در مسیر اشتباهی قرار دارند، ویروس [کرونا] هنوز دشمن شماره یک مردم است». «اصول اولیه رعایت نشوند، تنها راهی که این همه گیری خواهد پیمود این است: بدتر و بدتر و بدتر خواهد شد».

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: در پنجمین سالگرد امضای برجام از سوی مقامات دیپلماسی ایران مطرح شد توپ برجام در زمین اروپا
Next: فراخوان تشکلهای کارگری, بازنشستگان و دانشجویان در حمایت ازاعتصاب کارگران هفت تپه
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved