Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • یک ماه گذشت، یعنی سی روز، کارگران نیشکر هفت‌ تپه همچنان دراعتصاب هستند.
  • خبرها
  • زحمتکشان

یک ماه گذشت، یعنی سی روز، کارگران نیشکر هفت‌ تپه همچنان دراعتصاب هستند.

کارگران ستم دیده هفت‌ تپه با گذشت سه ماه وبیست و چهار روز از سال ۱۳۹۹ تنها یک ماه از دستمزد خود را دریافت کرده اند.
این در حالی است که‌ تنها بخشی از کارگران، دستمزد ناچیز خود را دریافت کرده و دستمزد اکثریت دیگر کارگران هنوز به حساب واریز نشده است.

:heavy_check_mark: لازم به یادآوری است که دریافت دستمزد تنها یکی از خواستهای کارگران می باشد.

خواستهای کارگران چندین بار در گزارشهای قبلی ذکر شده است و این مطالبات در راهپیمایی کارگران برروی بنرهای که در دست داشته اند نوشته شده است.

امروز کارگران همچون روزهای گذشته رو بروی فرمانداری شهرستان شوش تجمع کردند.
‌کارگران در ادامه اعتصاب و تجمع، با حمل پلاکاردهایی که خواسته های آنها را در بر داشت در سطح شهر شود دست به راهپیمایی زدند.

سندیکای کارگران‌ نیشکر هفت‌ تپه حمایت خود را از اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه اعلام میدارد وخواستار رسیدگی هر چه سریعتر به خواست ومطالبات کارگران میباشد.
هر گونه بی احترامی و تهدید کارگران محکوم است.

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌ تپه

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: شش ماه مزد و عیدی و سنوات کارگران شهرداری منجیل‌ پرداخت نشده است
Next: نگرانی بابت واگذاری به تامین اجتماعی/ آیا سهامِ “هپکو” بابت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به فروش خواهد رسید؟! نسرین هزاره مقدم
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved