Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • از اتهامات واهی به نرگس دست بردارید
  • ایران
  • خبرها

از اتهامات واهی به نرگس دست بردارید

برادر نرگس محمدی، نایب‌ رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، در نامه‌ای سرگشاده، رفتار ماموران قضایی و امنیتی در قبال خواهرش را محکوم کرده است. او دفاع خواهرش از حقوق مردم را علت رفتار ظالمانه و غیر قاونی با او دانسته است…

مهدی محمدی در نامه‌ای سرگشاده رفتارهای غیرقاونی و غیرقابل تصوری را که خواهرش تحمل می‌کند به فعالیت‌های او در دفاع از حقوق مردم مرتبط دانسته است.

در این نامه که تاریخ خرداد ۱۳۹۹ را دارد، از جمله آمده که پیش‌تر ماموران برای چکاپ پزشکی نرگس محمدی، به جای اعزام او به بیمارستان پزشک به بالین‌اش آورده بودند و در ۱۶ اردیبهشت، برای اخذ آخرین دفاع، قاضی را به زندان فرستاده‌اند.

مهدی محمدی می‌پرسد: «به زعم آن‌همه مامور شاغل در زندان و آن‌همه نیروهای امنیتی، چرا برای خروج او از زندان این چنین احتیاط به خرج می‌دهند؟ آیا نرگس دست به عملی تروریستی زده است؟ قاچاقچی مواد مخدر یا یک قاتل بین‌المللی بوده که در انتقال او از زندان دست به چنین اعمال مشمئزکننده‌ای می‌زنند یا می‌خواهند با اعصاب او بازی کنند؟»

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: همگرایی و واگرایی نیروهای سیاسی در سال ۹۹ (۱)؛ حاکمیت کنونی بیش از آن که ظرفیت آشتی با مردم در داخل را داشته باشد، آمادگی سازش با خارج را به نمایش خواهد گذاشت – هاشم آقاجری
Next: تاثیرات مخرب میلیاردرها مصاحبه واندانا شیوا با فرانس ۲۴ – برگردان: آوای سپیده
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved