Skip to content
ژوئن 25, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • فراخوان به تجمع اعتراضی در ۷ بهمن در برابر مجلس
  • ایران
  • خبرها

فراخوان به تجمع اعتراضی در ۷ بهمن در برابر مجلس

۷ تشکل بازنشستگان و کارگران برای تجمع در برابر مجلس فراخوان داده اند: درد مشترک همه ما، تحمیل فقر و نابرابریست، تحمیل بیماری و نگرانی است، تحمیل تورم و ناامیدی از آینده فرزندانمان است و از سوی صاحبان قدرت، برای حل این مصائب نیز حق اعتراض و تشکل نداریم!

۷ تشکل بازنشستگان و کارگران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده اند که روز دوشنبه ٧ بهمن ماه ٩٨ ساعت ۱۰ صبح در مقابل مجلس تجمع خواهند کرد. در این اطلاعیه آمده است: درد مشترک همه ی ما، تحمیل فقر و نابرابریست، تحمیل بیماری و نگرانی است، تحمیل تورم و ناامیدی از آینده فرزندانمان است و از سوی صاحبان قدرت، برای حل این مصائب نیز حق اعتراض و تشکل نداریم!

ما بازنشستگان راه سخت و پر فراز و نشیبی را طی نموده ایم ، ۱۳ سال است که به دنبال اجرای قانونی هستیم که تصویب شده ولی با هزاران ترفند دروغ و فریب از اجرای ان سر باز زده و حتی سعی میکنند که با تغییراتی در بندهای آن، ضرب و زورش را بگیرند و نهایتا هم با وقاحت تمام اعلام کنند که
“امسال بودجه نداریم تا سال بعد!”

ما بازنشستگان اما در اینسوی صف ،خوشبختانه به وحدت و همنظری بیشتری دست یافته و دستهایمان صمیمانه به هم گره خورده تا قویتر از قبل به سوی برابری و رفاه و محو تبعیضها قدم بر داریم.

درد مشترک همه ی ما، تحمیل فقر و نابرابریست، تحمیل بیماری و نگرانی است، تحمیل تورم و ناامیدی از آینده فرزندانمان است و از سوی صاحبان قدرت، برای حل این مصائب نیز حق اعتراض و تشکل نداریم!

هر آینه سکوت ما بازنشستگان مُهر تاییدی است بر عملکرد نامسئولانی که بجز حرافی و تریبون داری و منفعت طلبی جناحی بر باور دیگری نیستند.

ما امضا کنندگان، منسجم و متحدتر از قبل در تجمع ۷ بهمن حضور خواهیم داشت و همصدا بر مطالبات پایه ای و مشترکمان پافشاری کرده تا به مقصود و حق و حقوق واقعی خود برسیم.
مجلسیان و دولتیان بدانند که اینروزها، زیر ذره بین تک تک بازنشستگان بوده و چاره ی کار ما تدوین بودجه ای برای اجرای کامل همسانسازی،بیمه رایگان و برگشت همه ی بدهی های دولت به صندوقهای بازنشستگی است.
نمیتوانید و حق ندارید فقر و محرومیت را به ما تحمیل کنید!

دوشنبه ٧ بهمن ماه ٩٨ ساعت ۱۰ صبح
مقابل مجلس

۱- گروه بازنشستگان تامین اجتماعی
۲-گروه اتحاد بازنشستگان
۳-شورای بازنشستگان ایران
۴-جمعی از بازنشستگان فولاد
۵-اتحاد بازنشستگان ایران
۶-انجمن کارگران برق و فلزکار کرمانشاه
۷-گروه ۱۹ اسفند
۸-گروه پایپینگ و اکیپ پروژه ای آذربایجان

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: فرهاد میثمی در نامه‌ای از زندان رجایی‌شهر از پایان اعتصاب غذای خود خبر داد
Next: نامه کنفدراسیون سندیکایی جهانی اینداستریال به رئیس جمهور روحانی
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved