جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵
کارگران شرکت ساحل صید کنارک (تحفه) در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامهٔ تأخیر در پرداخت حق بیمه و بخشی از حقوقشان انتقاد کردند.
به گفتهٔ این کارگران، حق بیمه ماههای دی و بهمن ۱۴۰۴ کارگران این مجموعه هنوز به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده و پس از پرداخت بیمهٔ اسفند، از فروردین تا خرداد نیز هیچ واریزی صورت نگرفته است.
این زحمتکشان میگویند این تأخیر طولانی باعث شده کارگران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینههای درمان را آزاد پرداخت کنند. در شرایطی که پول دارو و درمان سر به فلک کشیده، محرومیت کارگران بیمهشده از درمان ظلم مضاعف به آنان است.
این کارگران میگویند بخشی از حقوق اردیبهشت ۱۴۰۵ کارگران این مجموعه نیز پرداخت نشده است.
آنان خواستار رسیدگی فوری نهادهای مسئول و انعکاس رسانهیی مشکلاتشان هستند.