چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵
کارگران شرکت ساحل صید کنارک (تحفه) از ادامه تأخیر در پرداخت حق بیمه و بخشی از حقوق خود خبر میدهند.
به گفته آنان، حق بیمه ماههای دی و بهمن هنوز به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده و پس از پرداخت بیمه اسفند، از فروردین تا خرداد نیز هیچ واریزی صورت نگرفته است. این وضعیت باعث شده برخی کارگران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینههای درمان را آزاد پرداخت کنند. همچنین بخشی از حقوق اردیبهشتماه نیز پرداخت نشده است. کارگران میگویند در پاسخ به اعتراضاتشان، مسئولان شرکت آنان را به ترک کار تهدید میکنند. آنان خواستار رسیدگی فوری نهادهای مسئول و انعکاس رسانهای مشکلات خود هستند.