یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵
تجمع کنندگان، که جاماندگان تبدیل وضعیت در دستگاههای اجرایی مختلف در سراسر کشورند، میگویند: «تعداد ما در سراسر کشور ۳۵۰ نفر است که امروز از استانهای دور و نزدیک به تهران آمدهایم و خواستار تبدیل وضعیت هستیم.»
یکی از این رانندگان میگوید: «براساس قانون، ما باید از سال ۱۴۰۰ تبدیل وضعیت میشدیم؛ تعداد رانندگان استیجاری ایثارگر در سراسر کشور ۷هزار نفر بوده که جز ۳۵۰ نفر باقی تبدیل وضعیت شدند؛ ما مدتهاست پیگیر احقاق حق خودمان هستیم، اما هیچ نهادی پاسخگو نیست.»
رانندگان استیجاری سال گذشته نیز بارها از استانهای دیگر کشور به تهران آمدند و مقابل نهادهای مسئول از جمله ریاستجمهوری تجمع کردند.