سه شنبه ۶ آبان ۱۴۰۴
صبح امروز کارگران سهامدار کارخانه آجر ثبات قرچک با تجمع در محوطه کارخانه خواهان رفع تصرف اراضی این کارخانه شدند
به گزارش ایلنا، کارگران میگویند: از سالهای ۷۹ و ۸۰ با فروش طلاهای همسرانمان و کسر از حقوق ماهیانه، سهام این کارخانه را خریداری کرده اند. آن زمان دستگاه قضایی رأی داد که مالکیت شرکت به کارگران واگذار شود. حالا بعد از ۲۰ سال کار و تلاش میگویند زمینها باید به دولت برگردد!
از قرار معلوم، اداره راه و شهرسازی با استناد به برخی اسناد قدیمی مدعی مالکیت زمین کارخانه آجر ثبات شده و اخیرا رای قضایی برای بازپس گیری گرفته است اما سهامداران تأکید دارند که در زمان خصوصیسازی، زمین و ساختمان شرکت بهصورت رسمی به کارگران واگذار شده و باید دادگاه نسبت به رای صادره تجدید نظر کرده و زمینها را به کارگران بازگرداند.