دهها تن از معترضان در برابر استانداری فارس در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد، به بازداشتگاه «سروش» در خیابان «کارگر»، که در دست دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی است، آورده شده و خانوادههای آنان، نگران از وضعیت بستگان خود، در مقابل بازداشتگاه گرد آمدهاند.
تجمعات اعتراضی روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد در برابر استانداری فارس و خیابانهای پیرامون آن، در اعتراض به بیآبی، بیبرقی، فساد و دیگر ناگواریهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، برپا شد و مورد هجوم نیروهای امنیتی قرار گرفت.
شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۴