Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • سه‌شنبه بیست و سومین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌ تپه – کارگران با شعار، کارگران هفته ایم گرسنه آیم گرسنه آیم در شهر شوش راهپیمایی کردند.
  • خبرها
  • زحمتکشان

سه‌شنبه بیست و سومین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌ تپه – کارگران با شعار، کارگران هفته ایم گرسنه آیم گرسنه آیم در شهر شوش راهپیمایی کردند.

با گذشت ۲۳ روز از اعتصاب کارگران‌ نیشکر هفت‌ تپه هیچ مسئولی!!؟ تاکنون درمیان کارگران حضور نداشته وصدای حق طلبی کارگران، تا اکنون بی جواب مانده است.

امروز کارگران نیشکر هفت‌ تپه همچون روزها گذشته اعتصاب خود را درشوش به صورت راهپیمایی و با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان شوش ادامه دادند.

.

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌ تپه حمایت خود را از اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه اعلام داشته است و گونه بی احترامی،تهدید و ارعاب کارگران نیشکر هفت‌ تپه، محکوم است.

۱۷ تیر ماه ۱۳۹۹

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌ تپه

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: عراقچی: احتمال ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت وجود دارد
Next: پرچمِ «نه به خصوصی‌سازی» در هفت‌تپه بالاست! نسرین هزاره مقدم
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved