Skip to content
ژوئن 24, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • ۱۵ درصد تهرانی‌ها در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند
  • اجتماعی
  • خبرها

۱۵ درصد تهرانی‌ها در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند

علی اعطا از نیروگاه برق حرارتی بعثت در منطقه مسکونی ۱۶، انبار نفت و بنزین شهران در منطقه ۵، یا دریاچه مصنوعی چیتگر در منطقه ۲۲ به عنوان نمونه‌هایی نام برده است که در صورت زلزله با شدت بالا، مناطق پیرامونی را به خطر جدی می‌اندازند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرده است که ۱۵ درصد ساکنان پایتخت در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند و ساختمان‌های نوساز نیز فاقد استحکام و استاندارد لازم هستند، زلزله احتمالی تهران نه تنها همزمان یک شوک و تهدید است که فراتر از آن، این شهر را در آستانه بی‌فردایی قرار می‌دهد.

چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: آبادان قرنطینه کامل شد
Next: نیروی دریایی ارتش ایران: در حادثه برای شناور «کنارک» ۱۹ نفر کشته شدند
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved