Skip to content
ژوئن 25, 2026
   ارتباط با ما       در باره ما       فیسبوک       تلگرام   

احترام به تفاوت اندیشه، همیاری و تلاش مشترک در راه تحقق آزادی

  • خانه
  • ایران
  • جهان
  • ویژه اندیشهٔ نو
  • اجتماعی
    • زحمتکشان
    • جوانان و دانشجویان
    • زنان
  • اقتصادی
  • فرهنگی – ادبی
  • محیط زیست
  • تاریخی
  • علوم اجتماعی
  • دیدگاه‌ها
  • Home
  • ماجرای نوشابه گرفتن کارگران به جای سنوات
  • خبرها

ماجرای نوشابه گرفتن کارگران به جای سنوات

 مازندرانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود ۱۰ نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند. کارگران با هدف دریافت حقوق از تامین اجتماعی بازنشسته شده اند و تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند.وی ادامه داد: دریافت نوشابه بین کارگران و شرکت زمزم گرگان توافقی بوده و ما در جریان نبودیم و اگر امروز هم به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص سنوات مراجعه کنند پس از صدور رای سنوات افراد اعلام خواهد شد و از طریق اجرای احکام دادگستری حق و حقوق افراد گرفته می‌شود.مازندرانی افزود: احقاق حقوق کارگران جز حقوق ممتاز است و وزرات کار وظیفه دارد سریعا مسائل را رسیدگی کنند و این افراد می‌توانند با مراجعه به اداره کار مشکلات خود را مطرح و رسیدگی خواهد شد.مازندرانی افزود: این شرکت به دلیل بدهی و معوقات سال‌های گذشته به بانک‌ها تا کنون نتوانسته از تسهیلات بانکی برخوردار باشد و حدود ۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای دارد، اما بیمه کارگران این کارخانه همچنان تمدید می‌شود .
چاپ 🖨

Continue Reading

Previous: خروج آمریکااز معاهده منع موشک های هسته ای میان برد با روسیه
Next: اطلاعیه کانون مدافعان حقوق بشر در رابطه با بازداشت های گسترده در اهواز
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • ارتباط با ما
  • در باره ما
  • فیسبوک
  • تلگرام
Copyright © All rights reserved