- - https://andisheh-nou.org -

حسن روحانی: بعد از تحریم‌ها دکان شما کساد نمی‌شود – نگران نباشید ! (وعده یا کنایه؟)

به گزارش خبرگزاری مهر، [1] امروز رئیس جمهور حسن روحانی در جمع مردم استان مازندران سخنرانی نمود. در این سخنرانی به همراه توضیحات وتشکر از نمایندگان مجلس برای تصویب طرح برجام، تکیه رئیس جمهور بر مسائل اقتصادی بود.

با در نظر گرفتن تشدید کساد اقتصادی و نامه هشدار آمیز و سرگشاده اخیر چهار وزیر کابینه به رئیس جمهور در مورد خطرات رکود اقتصادی، اشاره به برخی نکات و وعده های اقتصادی داده شده در سخنرانی آقای روحانی جالب توجه اند.

برجام نباید در میان مردم فاصله ایجاد کند

روحانی با تاکید بر اینکه ما در شرایط پسابرجام نیاز به وحدت و همدلی داریم، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید برجام در میان مردم فاصله ایجاد کند و ما یک هدف واحد داریم.

دولت در نیمه دوم سال با بسته جدید، تحرک اقتصادی ایجاد خواهد کرد

روحانی با بیان اینکه پس از تحریم و در ماه‌های آینده شاهد رشد و رونق پایدار در اقتصاد خواهیم بود، گفت: دولت در نیمه دوم سال با بسته جدید، تحرک اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

دولت این هفته بسته جدید تحرک اقتصادی را ارائه می‌دهد

روحانی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی در ماه‌های پایانی امسال کشور شاهد حرکت و رونق خواهد بود، گفت: دولت این هفته بسته جدید تحرک اقتصادی را ارائه می‌دهد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید برجام سکویی برای جهش اقتصادی جوانان غیور باشد و ما در ماه‌های آینده با رفع تحریم نشان خواهیم داد که ملت ما پیروز صحنه است

وعده یا کنایه به مخالفین دولت؟  

رئیس‌جمهور گفت: چه کسی است که از غرور ملت ایران ناراحت است؟ چه کسانی هستند که از رفع تحریم‌ها ناراحتند؟ والله و بالله با رفع تحریم‌ها هیچ‌کس ضرر نمی‌کند. ناراحت نباشید بعد از تحریم‌ها دکان شما کساد نمی‌شود –  نگران نباشید