- - https://andisheh-nou.org -

آغاز حملات تمامیت گرایان بر علیه حسن روحانی در مطبوعات

سيد حسين نقوي حسيني، سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس: مردم رئيس جمهوري ميخواهند که عينکش غربي نباشد

سعيد جليلي نماينده «ولی فقیه» در شوراي عالي امنيت ملي: کساني با تحريم هراسي مکمل حرکت دشمن بودند.

حجت االسالم حسين ابراهيمي، عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز: روحاني موضع قاطعي عليه ترامپ نگرفت

سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس: مردم رئيس جمهوري ميخواهند که عينکش غربي نباشد

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مردم رئيس جمهوري ميخواهند که عينکش غربي نباشد.به گزارش خبرگزاري فارس از خميني شهر، سيد حسين نقوي حسيني در جشن انقلاب اسلامي، اظهار کرد: هنوز بعضي باور ندارند که آمريکا آمده سر نظام ما را ببرد و با نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران دشمن است. وي با بيان اينکه مشخص نيست که آمريکا با آنها چه کرده است که هنوز گرفتار او هستند، ادامه داد: چه بايد بکنيم که دوستان و بعضيها هنوز در افسون و لبخند خال لب آمريکا هستند، آمريکا به دنبال آن است که نظام ما به دوران قبل انقلاب برگردد.وي با انتقاد از تيم مذاکره کننده هسته اي گفت: جان کري با 160 کارشناس و متخصص مسائل سياسي در مذاکرات حاضر ميشد ولي وزير امور خارجه ايران با عراقچي به مذاکرات مي رفت. سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين با بيان اينکه در نظام جمهوري اسلامي در انتصاب افراد مشکل نداريم بلکه در انتخاب افراد مشکل داريم، گفت: دو انتخابات مهم در پيش داريم مردم بايد تلاش کنند با چشم باز رئيس جمهور انتخاب کنند، ما رئيس جمهوري انقلابي و دشمن شناس نياز داريم، ما رئيس جمهوري نياز داريم که عينکش عينک غربي نباشد.

تحريم ها را بايد با قدرت بي اثر کرد نه با التماس

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تحريمها را بايد با قدرت بياثر کرد نه با التماس! ملت ما هيچگاه التماس نکرده است، ملت ما با اقتدار ايستاد و تحريمها را بي اثر کرد. به گزارش خبرگزاري بسيج، دکتر سعيد جليلي نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامي در شوراي عالي امنيت ملي در جمع مردم شهر مشکين دشت استان البرز با بيان اين که اگر دشمن از شما نترسد و نهراسد موجب امنيت بيشتر شما ميشود يا اگر بداند با ملتي قوي و قدرتمند روبه روست، افزود: آنچه مانع جنگ ميشود ترس دشمن از قدرت و مقاومت شماست. راه نجات ملت در مقابله با تحريم ها نترسيدن و اتکا به درون است.وي افزود: کساني با تحريم هراسي مکمل حرکت دشمن بودند. اين افراد تحريم ها را که بايد بي اثر ميشد براي دشمن موثر نشان دادند. وي همچنين گفت: عزم ملي و وحدت ملي آن است که همه نشان دهند اهرم تحريم هراسي ديگر اثر ندارد. کاسبان تحريم هراسي و کساني که در داخل هم پاي دشمن، ملت را از تحريم ها مي ترساندند نيز بدانند اين کاسبي به پايان خود رسيده است. جليلي با بيان اينکه امروز ما در اوج قدرت و توانايي هستيم و شخصي در مقام رياست جمهوري آمريکا قرار گرفته که عنوان کتاب و مانيفست انتخاباتي اش «آمريکاي افليج» بود و مردم آمريکا به اين شعار راي دادند، افزود: آقاي ترامپ که يک ماه پيش آمريکا را افليج ميخواند بداند با پيکر فلج نميتواند رجز بخواند. بهتر است به جاي رجزخواني به مردم آمريکا بگويد چگونه آمريکاي فلج را ميخواهد درمان کند. ترامپ مواظب باشد موجود افليجي را که تحويل گرفته است با رجزخواني هاي بيجا به مرگ نکشاند.

روحاني موضع قاطعي عليه ترامپ نگرفت

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به نقض متعدد برجام و تعهدات آمريکا گفت: عزت پاسپورت ايراني با حفظ مواضع انقلابي تامين مي شد نه نرمش در مقابل حيوان درنده. ما ديديم که در قبال تصميم رئيس جمهور آمريکا، روحاني موضع قاطع و محکمي اتخاذ نکرد. حجت الاسلام و المسلمين حسين ابراهيمي در گفتگو با افکار نيوز بيان داشت: روساي جمهور و سياستمداران آمريکايي با اصل نظام ما عناد دارند. دشمني آنها با ملت و اصل انقلاب اسلامي است و به همين دليل از هر ترفندي عليه ملت و نظام استفاده مي کنند. وي با اشاره به بد عهدي ها و پيمان شکني هاي مکرر دولتمردان آمريکايي عليه ايران در طول تاريخ، گفت: آخرين مورد بدعهدي آنها همين موضوع برجام است که مورد توجه قرار نگرفت و همه دشمني هاي خود را در اين زمينه انجام دادند و بر خلاف برجام عمل کردند . وي با با بيان اينکه اين اقدامات و دشمني ها در دولت اوباما برنامه ريزي شده و ترامپ در حال اجراي آن است، گفت: سياستمداران آمريکا همه از يک قماش هستند اما روشهاي آنها فرق دارد. در آمريکا دولت در سايه وجود دارد که تصميمات اصلي را اتخاذ مي کند و روساي جمهور آنها را اجراي مي کنند. وي با بيان اينکه تا کنون برخي از مسئولين دولت مواضع رضايت بخش در قبال اقدام ترامپ رئيس جمهور آمريکا گرفتند اما حسن روحاني رئيس جمهور موضع قاطع و محکمي نگرفت که اين جاي سوال دارد. ابراهيمي با اشاره به شعار انتخاباتي حسن روحاني رئيس جمهور مبني بر افزايش عزت پاسپورت ايراني اضافه کرد: دولت کاري در خصوص عزت پاسپورت ايراني نکرده و نمي تواند بکند، چرا که با سياستي که در پيش گرفته اين کار عملا غير ممکن بود. ما معتقديم که آمريکا يک حيوان درنده بدون کنترل است که به هيچ وجه به تعهدات خود عمل نمي کند و روحاني نبايد به اين کشور اعتماد مي کرد.