- - https://andisheh-nou.org -

عارف: به روند بررسی صلاحیت‌ها گلایه جدی داریم / با تمکین به قانون در انتخابات مجلس حاضر می‌شویم!

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف امروز در دیدار با جمعی از نخبگان و شبستری‌های مقیم تهران شرکت جست. در این جلسه عارف بعنوان رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان که عملا رهبری کارزار انتخاباتی بخش هایی از اصلاح طلبان را عهده دار شده است نکات مشخصی را در مورد تاکتیک ها و دلایل شرکت در انتخابات اسفندماه راا بیان نمود:

رقیب جریان اصلاحات تمام تلاش خود را طی سالیان اخیر معطوف به فاصله انداختن بین اصلاح‌طلبان و نظام کرده است و انتخابات مجلس فرصتی است تا اینگونه ترفندها خنثی شود و اگر فاصله‌ای هم با بخشی از حاکمیت ایجاد شده است ترمیم شود.

امکانات در اختیار رقیب است و اصلاح‌طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح‌طلبی قهر و کناره‌گیری وجود ندارد همانگونه که در انتخابات 92 علی‌رغم برخی محدودیت‌ها با صلابت ظاهر شدیم و در نهایت به پیروزی دست یافتیم.

اگر چه به روند بررسی صلاحیت‌ها گلایه جدی داریم و در چارچوب قانون پیگیری‎های خود را برای احقاق حقوق رد صلاحیت شدگان شایسته و انقلابی انجام می‌دهیم ولی در نهایت با تمکین به قانون در انتخابات مجلس حاضر می‌شویم و امیدواریم شورای محترم نگهبان با تجدیدنظر در آرای هیات‌های نظارت در ایجاد فضایی با نشاط که لازمه مشارکت حداکثری است نقش اساسی داشته باشند.