- - https://andisheh-nou.org -

پیروزی های کارگران پروژه ای همچنان ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، طی مدتی که کمپین افزایش حقوق در اجرا بود، نامه هایی به نهادهای دولتی آماده و در تاریخ ٢٥ مرداد فرستاده شد از جمله قوه قضاییه. در این نامه ها که به امضای ١٠٠٠ کارگر پروژه ای با کد ملی ارسال شده بود آقای مازیار گیلانی نژاد از سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران را به عنوان نماینده و مذاکره کننده در مورد مشکلات کارگران پروژه ای اعلام و شماره تماس ایشان برای هرگونه مذاکره، درج گردیده بود. در شهریور ماه جاری چندین بار از معاونت قوه قضاییه با ایشان تماس گرفته و ایشان نیز مشکلات کارگران از جمله کمی دستمزدها، وضعیت بد خوابگاهها و غذا، عقب افتاده چندین ماهه دستمزدها ….. را با این معاونت در میان گذاشتند. معاونت قوه قضائیه در این تماس ها اعلام نمود که:« ما دادستان استان بوشهر را که نماینده رهبری می باشد را مامور رسیدگی به این مشکل می کنیم»

در شهریورماه دادستان به لامرد و منطقه ویژه عسلویه رفته و یک جلسه با مدیریت ارشد pogc برگزار کرد و نتیجه این جلسه این شد که ٣٢ درصد به قرارداد کارفرمایان افزون کنند و کارفرمایان هم ٣٢ درصد به قرارداد شرکت ها اضافه کنند تا با حقوق های اعلامی کمپین که از سوی سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران و گروه کارگران پایپینگ و اکیپ پروژه ای ها اعلام شده بود با کارگران قرارداد بسته شده و طبق موارد اعلامی کمپین با کارگران رفتار شود، که شاهد موفقیت و دستاورد بزرگ در بخش افزایش حقوق بودیم.

ضمن خسته نباشید به همه کارگرانی که در این کمپین همراه ما بودند توجه کارگران را به این موضوع جلب می کنیم که چنانچه در پروژه های خود موارد اعلامی کمپین را نقض شده می بینند به ما خبر دهند تا پیگیری لازم جهت احقاق حقوق کارگران را انجام دهیم.

پیروزی هر کارگر ، پیروزی همه کارگران است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک