- - https://andisheh-nou.org -

پروانه سلحشوری؛ اگر همه اصلاح طلبان وارد مجلس شوند باز هم کار خاصی نمی‌توان کرد/ تا حرف می‌زنیم، احضار می‌شویم

پروانه سلحشوری می‌گوید: عده‌ای می‌گویند میدان را خالی نکنید که مجلس به‌صورت یک‌دست در اختیار اصولگرایان قرار نگیرد، ولی باید در جواب این افراد بگویم که در مجلس دهم که تعداد اصلاح‌طلبان به نسبت گذشته افزایش پیدا کرده بود هم کار خاصی نشد، زیرا وقتی برای هر موضوعی باید تایید شورای نگهبان باشد چطور می‌شود کاری را جلو برد مگر اینکه کار مدنظر آن‌ها انجام شود.

پروانه سلحشوری نماینده تهران در مجلس دهم به رویداد۲۴ می‌گوید: برخی معتقدند نتیجه ردصلاحیت‌های گسترده به ناامیدی و بی‌انگیزگی مردم در انتخابات منجر خواهد شد در حالی که من معتقدم حتی اگر همه نامزد‌ها هم تایید می‌شدند، خیلی امید و انگیزه خاصی به مردم تزریق نمی‌شد.

او می‌گوید: بیشتر افراد رد صلاحیت‌شده از جناح اصلاح‌طلب هستند و این موضوع طبیعی و مسبوق به سابقه است و گویا همچنان نگاه جناحی در رد و تایید صلاحیت‌ها حاکم است.

سلحشوری تصریح کرد: به‌نظرم اگر شورای نگهبان افرادی مثل من و برخی همکارانی که امروز رد صلاحیت شدند را می‌شناخت و از خط و خطوط سیاسی ما باخبر بود، حتماً پیش از انتخابات مجلس دهم ما را هم ردصلاحیت می‌کرد، ولی برای من عجیب است که امروز برخی از نمایندگان مجلس دهم رد صلاحیت شدند که خیلی فعالیت خاصی نداشتند.