- - https://andisheh-nou.org -

هوک: آماده از سرگیری روابط دیپلماتیک با ایران هستیم!

در آستانه سفر روحانی به ژاپن، برایان هوک رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که امریکا آماده از سرگیری روابط دیپلماتیک با ایران است. در همین حال شاهد جنگ روانی -تبلیغاتی ارگان های سرکوب نظام برای فریب افکار عمومی هستیم.

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به انجام اقدامات خصمانه گفت: ما آماده رفع تحریم‌ها و از سرگیری روابط دیپلماتیک با این کشور خواهیم بود. می‌توان به توافق بهتری با تهران رسید.این دیپلمات آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم که تبادل زندانیان با ایران گامی برای آزادی زندانیان دیگر باشد…وزیر خزانه داری آمریکا نیز تاکید کرده است:اگر ایران شروط لازم را بپذیرد تمام تحریم‌ها را بر می‌داریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بعد از آزادی دکتر سلیمانی، آقای ظریف پیشنهاد نقل و انتقال به‌صورت پکیجی را در توئیت خود داد و الآن هم ‌آماده هستیم تا همه گروگان‌هایی را که ما در آمریکا داریم در قالب یک پکیجی مبادله کنیم. الآن هم توپ در زمین آمریکاست.

مانورهای سیاسی،موضوع مذاکره با امریکا و جنگ روانی -تبلیغاتی علیه مردم

”عبدالله گنجی، مدیرمسئول “جوان”، امروز شنبه ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) در سرمقاله این روزنامه زیر عنوان “چرایی کشته‌های اخیر را به مردم بگویید”، با اشاره به “ده‌ها رقم متفاوت از تعداد کشته‌ها ازسوی جریانات معاند، رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی”، از جمله نوشت: «آنچه محتمل است اینکه کشته‌های اغتشاشات اخیر بیشتر از اغتشاشات دی ۹۶ و فتنه ۱۳۸۸ است و هر روز که می‌گذرد، ابعاد پیچیده‌ای از چرایی آن به‌دست می‌آید.»… “مدیرمسئول این روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه مدعی شده است که “طراحان” اعتراضات آبان‌ماه “راهبرد حداکثر کشته‌سازی” را برگزیده بوده و برای اجرای آن معترضان را به سوی “مقرهای نظامی و انتظامی” هدایت کرده‌اند این در حالی است که در برخی ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در خارج از مراکز نظامی و انتظامی در حال شلیک مستقیم به معترضان دیده می‌شوند”…