- - https://andisheh-nou.org -

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات آذربایجان‌شرقی

کارکنان مخابرات آذربایجان‌شرقی پرداخت معوقات خود را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا،  کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی با برگزاری گردهمایی اعتراضی، پرداخت سریع معوقات خود را خواستار شدند.

این گردهمایی در محوطه شرکت مخابرات استان در تبریز برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعتراض به بی توجهی مسئولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته های ما محقق نشود به این گردهمایی ها ادامه می دهیم.

شرکت کنندگان در این اجتماع اجرای کامل مفاد آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات را خواستار شده و اعلام کردند: در همین زمینه باید طرح طبقه بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در سریعترین زمان عملی شود.

اجرای بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران، بند د ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در این گردهمایی بود.

اجتماع کننده ها در این گردهمایی با قرائت بیانیه ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی توجهی به این خواسته ها، گردهمایی های اعتراضی خود را در روزهای آینده ادامه می دهند.