- - https://andisheh-nou.org -

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی پرونده سازی و صدور احکام ظالمانه برای اعضای سندیکا را محکوم می کند

رضا شهابی عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به بازپرسی شعبه دوم دادسرای اوین احضار شده است و روز شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۹ صبح در بازپرسی شعبه دوم حضور خواهد داشت.

حسن سعیدی و سیدرسول طالب مقدم از دیگر اعضای سندیکا و چند تن از دیگر حامیان کارگر پس از بازداشت در جریان تجمع اعتراضی روز کارگر در مقابل مجلس به احکام سنگین زندان، شلاق و تبعید محکوم شده‌اند. آنیشا اسدالهی مدرس زبان انگلیسی که با قرار وثیقه موقتا آزاد می‌باشد یکم آبان به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب فراخوانده شده است و عاطفه رنگریز، ندا ناجی و مرضیه امیری از حامیان حقوق کارگران که در تجمع اعتراضی روز جهانی کارگر بازداشت شده‌اند ظالمانه و بر خلاف رویه جاری قضایی با گذشت بیش از پنج ماه به رغم اینکه وثیقه سنگین خواسته شده را تامین کرده‌اند اما بصورت کاملا غیرقانونی دستگاه قضایی از پذیرش وثیقه و آزادی‌شان جلوگیری کرده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فشارهای پلیسی-امنیتی- قضایی علیه اعضای سندیکا را شدیدا محکوم می‌کند و خواستار توقف پرونده سازی علیه اعضای سندیکا و آزادی فوری و بی قید و شرط بازداشت شدگان روز جهانی کارگر، کارگران زندانی نیشکر هفت تپه، معلمان زندانی و حامیان کارگران دربند می باشد.