- - https://andisheh-nou.org -

علي مطهري سرليست اعتدال‌گرايان شد و لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان نپیوست

به گزارش ایرنا

اسماعیل ابراهیمی شنبه شب در پایان نشست هم اندیشی احزاب جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران که شامگاه شنبه در دفتر جبهه مشتمل بر 38 حزب رسمی عضو جبهه برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود : با توجه به نشست های مکرری که با علی مطهری برگزار شد ، سرلیست جبهه، وی خواهد بود و تغییر هم پیدا نخواهد کرد.
وی از اعلام آمادگی 13حزب دیگر برای پیوستن به جبهه خبر داد و اضافه کرد: نشست مزبور با هدف اعلام نظر از داوطلبان و وضعیت کسانی که در خبرگان شاخص هستند و اعلام کرده اند مستقل حاضر می شوند برگزار شد.

* آقای لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان نپیوست
ابراهیمی ادامه داد: در خصوص آقای لاریجانی هم با توجه به ورود نکردن وی به ائتلاف اصولگرایان و دلایلی که خودشان اعلام کردند که اکثر دلواپسان در ائتلاف اصولگرایان هستند، وی و همفکران وی حاضر نشدند به این ائتلاف بپیوندند.
وی افزود: بنابراین، جبهه مستقلین اعلام آمادگی کرده در صورت موافقت لاریجانی و همفکران وی، حاضر به مذاکره و تنظیم فهرست مشترک در سراسر کشور خواهیم بود.
* برای سرلیستی خبرگان تصمیم نگرفته ایم
ابراهیمی گفت: برای سرلیستی خبرگان هم تصمیمی نگرفته ایم و قرار شده از بین کسانی که می پیوندند، سرلیست مشخص شود.
وی افزود : با توجه به ورود حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام حسن روحانی، آیت الله سیدمحمد محقق داماد، آیت الله هاشم زاده هریسی و حجت الاسلام سیدمحمود علوی برای خبرگان رهبری به طور مستقل موظفیم بر اساس وظیفه شرعی و قانونی از داوطلبی این ها بر اساس آیین نامه و اساس نامه جبهه حمایت کنیم.