- - https://andisheh-nou.org -

دوستان وهمکاران محترم ؛ لطفا ازخواب غفلت خارج شوید!

در حالی که تورم افسار گسیخته امان طبقه کارگر را بریده است و روز به روز این فشار مضاعف می شود و دولت و مجلس صدای خورد شدن استخوان طبقه کارگر را نمی شنوند و شورای اسلامی کار شرکت نیشکر با همدستی با کارفرما پس آن جلسه ننگین تهران ودریافت هدایای آنچنانی و جلسات مخفیانه چه گروهی و فردی با عوامل کارفرما (در خانه های شخصی یا در دکه های کنار جاده) و چشم بستن از مزایای قانونی و محرز کارگران مانند پیگیری نکردن نامه اداره کار در خصوص یکسان سازی مزایای کارگران رسمی و قراردادی (حق شیفت، حق ایاب و ذهاب، حق همسر، سختی کار) که حدود هفتصد هزار تومان بر حقوق کارگر افزوده خواهد شد پاداش و جیره های مناسبتی نیز توسط این شورا از مزایای کارگران حذف شد. اگر دقت کرده باشید این شورا منفعل شده و به مانعی برای حق خواهی کارگر تبدیل شدند . توافق تهران انها عملا یک حقوق ما را معوق کرد و در پرداخت اقساط دوماه مشاغل بندی کارگران رسمی نیز توسط حسابداری شرکت تخلف شده و نحوه ی پرداخت آن با حقوق همان سال محاسبه شده در حالی که قانونا میبایست با آخرین حقوق پرداخت می شد. دوستان خیانت در امانت داری نمایندگان شورا از ظلمی که کارفرما بر ما کرده بسیار وسیع تر است و دشمن شماره یک طبقه کارگر در هفت تپه اعضای بی خاصیت شورای اسلامی کار هستند نه کارفرما. همکاران این نتیجه اعتماد کورکورانه شما به افرادیست که نه تعهد دارند و نه تخصص و نه آگاه به قانون و کاملا بی تجربه .

تنها راه خارج شدن از این فشار گذر از این عناصر نامطلوب است و استفاده از قدرت اعتراضی تا ائتلاف کارفرما و شورای اسلامی کار را بشکنیم و حق ضایع شده قانونی خود را به سر سفره خانواده خود بیاوریم .

دوستان شورا به ابزارسرکوب و ظلم به کارگر تبدیل شده است لذا شایسته است مطالبه اول ما استعفای اعضای شورا و انحلال آن باشد چون این حق قانونی کارگراست وکیل بی اثر خود را برکنار یا عزل نماید. همکاران عزیز ازعنوان کردن بحث های انحرافی اجتناب کنید و بر روی این موضوع و مزایای ضایع شده یعنی یکسان سازی مزایا متمرکزشوید. هوشیاری و درک درست همکاران از فضای موجود رمز موفقیت است لذا نگذارید آدمهایی با اهداف خاص با دادن چند شعار و داد و فریاد غیرمنطقی و خارج از منطق با هماهنگی کارفرما جریان انحرافی بوجود آورده تا ازهدف دور شویم.

به امید برقراری عقلانیت درمبارزات کارگری هفت تپه.

اطلاعیه جمعی کارگران نیشکرهفت تپه

منبع: http://www.sfelezkar.com/?p=4224 [1]