- - https://andisheh-nou.org -

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل: آمریکا در صدد حمله به ونزوئلا است/ ترامپ منتظر آغاز جنگ جهانی سوم

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل حمله آمریکا به این کشور از کلمبیا را محتمل دانست و در این باره تأکید کرد: واشنگتن با مقاومتی مانند آنچه در ویتنام روی داد مواجه خواهد شد.

«خورخه والرو» نماینده ونزوئلا در سازمان ملل متحد در گفتگو با خبرگزاری آناتولی تأکید کرد: احتمال دخالت نظامی آمریکا در امور داخلی کاراکاس زیاد بوده و میلیون‌ ها نفر در این راستا برای مقاومت بلند مدت آماده هستند.

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل متحد ادامه داد: مردم ما آماده استفاده از هر سلاحی برای مبارزه علیه آمریکا هستند. آمریکا با مقاومتی مانند آنچه در ویتنام روی داد مواجه خواهد شد. نیروهای آمریکا برای حرکت به سوی ونزوئلا برنامه ریزی می‌ کنند.

وی در ادامه افزود: احتمال دارد آمریکا برای نابودی دموکراسی در ونزوئلا مداخله نظامی بکند. مردم‌ ما البته در مقابل نیروهای خارجی مقاومت خواهند کرد. امیدواریم تمام جهان از صلح در ونزوئلا حمایت کنند.

«خورخه والرو» اضافه کرد: آمریکا ۸ پایگاه نظامی در کلمبیا دارد و احتمالا از این طریق برای حمله به وئزوئلا اقدام به حمله خواهد کرد. مردم ما عقب‌ نشینی نخواهند کرد و در مقابل مداخله نظامی احتمالی سخت مقاومت خواهند کرد.

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل تصریح کرد: آمادگی لازم برای مقابله با مداخله نظامی آمریکا انجام شده است. ترامپ منتظر آغاز جنگ جهانی سوم است. تمام طرفداران صلح در جهان باعث شکست مداخله نظامی که وی آرزوی انجام آن را دارد، خواهند شد.