- - https://andisheh-nou.org -

پاسخ فاطمه کروبی به محسنی اژه‌ای: به جای رجز خوانی، شجاعت محاکمه علنی داشته باشید

آقای اژه ای در این گفتگو مجازات غیرقانونی و خودسرانه حاکمیت در ۸ سال گذشته را اقل مجازات خوانده اند و بار دی

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در نامه ای، به اظهارات واهی محسنی اژه ای، سخنگوی دستگاه قضا پاسخ داده است.

محسنی اژه ای چند روز پیش در اظهاراتی، اتهامات جدیدی بر علیه مهدی کروبی مطرح کرد. از‌ آنجمله وی در مصاحبه ای مدعی می شود که آقای کروبی از عربستان و کشورهای خلیج فارس مبالغی را در سال ۸۸ دریافت کرده است.

در همین باره و در پاسخ به اظهارات اژه ای،فاطمه کروبی پاسخی را منتشر کرده است. متن این پاسخ بدین شرح است:

در ارتباط با مصاحبه منتشر شده اخیر آقای محسنی اژه ای لازم است نکاتی را به اجمال بیان کنم.

یکم: ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در سال ۸۸ در میان ۴ نامزد انتخاباتی کوچکترین و کم هزینه ترین ستاد بود. کلیه منابع مالی وهزینه های آن ستاد شفاف و ثبت است. حامیان مالی ستاد “تغییر برای ایران”، هیچ گونه ارتباطی با بیگانگان و یا دول منطقه نداشته اند و این ستاد هرگز از منابع مالی آنان به طور مستقیم وغیر مستقیم استفاده نکرده است.

مقامات امنیتی و قضایی که پس از حوادث ۸۸، زندگی خصوصی و سیاسی همگی ما را در چند مرحله شخم زده اند و کلیه اسناد و مدارک موجود را در پی یورش به منزل و دفتر با خود برده بودند، بیش از هر کس دیگر به این موضوع وقوف دارند.

دوم: ستاد مهدی کروبی در سال ها ۸۸ و ۸۴ برخلاف نامزد مورد حمایت حاکمیت، حتی کوچکترین بهره ای هم از اموال حکومت، نهادهای انقلابی، نظامی و حاکمیتی نبرده است.

سوم: نکته آخر آنکه آقای اژه ای در این گفتگو مجازات غیرقانونی و خودسرانه حاکمیت در ۸ سال گذشته را اقل مجازات خوانده اند و بار دیگر سخن از اعدام به میان آورده اند. آزموده را آزموندن خطاست. کروبی بیدی نیست که با این بادهای سست، بلرزد. او شجاعت دفاع از مظلوم و بیان عقاید و باورهایش که چند دهه برای آن مبارزه و تلاش کرده است را دارد. و امیدوارم مقامات به جای رجز خوانی، شجاعت محاکمه علنی او را داشته باشند، تا رسوا شود هرکه در او غش باشند.

گر سخن از اعدام به میان آورده اند. آزموده را آزموندن خطاست. کروبی بیدی نیست که با این بادهای سست، بلرزد. او شجاعت دفاع از مظلوم و بیان عقاید و باورهایش که چند دهه برای آن مبارزه و تلاش کرده است را دارد. و امیدوارم مقامات به جای رجز خوانی، شجاعت محاکمه علنی او را داشته باشند، تا رسوا شود هرکه در او غش باشند.