- - https://andisheh-nou.org -

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به حادثه واژگونی اتوبوس با شعار ولایتی استعفا

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از دقایقی پیش مقابل در ورودی این واحد در اعتراض به سانحه واژگونی اتوبوس تجمع کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی از جمله ، “مسئول بی‌لیاقت استعفاء استعفاء” و “مسئول بی‌کفایت کجایی کجایی؟” خواستار پاسخگویی و حضور مسئولان در این میان دانشجویان هستند.

دانشجویان همچنان با خواندن سرود یار “دبستانی من” همچنان به تجمع خود ادامه می‌دهند.

یکی از دانشجویان معترض در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد برای عزاداری و درخواست برای پاسخگویی مسئولان دانشگاه دور هم جمع شده‌اند. ما همچنین خواستار استعفای مسئولانی هستیم که باعث  مرگ تعدادی از دانشجویان شدند.

وی ادامه داد: ما کلاس‎هایمان را تعطیل و در اینجا تجمع کرده‌ایم و منتظریم مسئولان بیایند و رابطه با این حادثه به ما پاسخ بدهند. این تجمع به هیچ وجه سیاسی نیست و فقط دانشجویان درخواست پاسخگویی دارند.

به گزارش بهار نیوز، دانشجویان با سر دادن شعار” ولایتی، ولایتی استعفاء” خواستار برکناری مسوولان دانشگاه آزاد شدند. در این تجمع مادر یکی از دانشجویان قربانی حادثه سخنرانی کرد.

در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه واحد علوم تحقیقات در محوطه این دانشگاه، تعداد ۸ دانشجو، پدر یکی از آنها و راننده اتوبوس جان خود را از دست دادند و ۲۶ دانشجوی دیگر نیز مصدوم شدند.

1

 

 

5