- - https://andisheh-nou.org -

ما نیز کارگران فولادیم! حمایت سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه از کارگران فولاد اهواز

کارگران عزیز و هم طبقه ای ها در فولاد اهواز؛ صدای رسای شما عزیزان در تجمعات اعتراضی بر حق شما را کارگران هفت تپه، تمام کارگران کشور و تمام دنیا شنیده است. اعتراضات متحدانه، شکوهمند و غرورآفرین شما در شهر اهواز برگ جدید و افتخارآمیزی در تاریخ مبارزات جنبش کارگری است. خواسته های برحق و قانونی شما دوستان عزیز مورد تایید و حمایت ما کارگران هفت تپه و تمامی کارگران ایران و جهان است.

ما صدای دادخواهی شما را روزهای متمادی است که شنیده ایم و آنرا صدای خودمان میدانیم. مطالبات کارگری و برحق شما عزیزان، مورد تایید و خواسته ی ما نیز هست. ما صدای وحدت بخش و همدلانه و صمیمانه ی شما را شنیدیم که از کارگران هفت تپه و دوستان بازداشت شده ی ما اسماعیل بخشی و علی نجاتی حمایت کردید. فریاد شما که میگوییید ” کارگر هفت تپه آزاد باید گردد”، آن فریاد لازمی است که همه ی کارگران باید در حمایت از یکدیگر سر دهند. همدلی شما عزیزان برای ما قوت قلب و امیدی بود و تایید بر این واقعیت که کارگران در اتحاد و همبستگی خواهند توانست به خواسته ها و مطالبات بر حق خود دست یابند.

بدینوسیله اعلام میداریم که ما از مطالبات شما کارگران فولاد حمایت میکنیم و خواستار اجرایی شدن این مطالبات برای کارگران گروه ملی فولاد اهواز هستیم:
-باز گشت شرکت به بدنه دولت -ورود مستمر شمش و مواد اولیه -راه اندازی تمام خطوط تولید و تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز
-فروش مستمر محصولات -پرداخت به موقع و مستمر حقوق

و همچنین: مطالبات حداقلی دیگری چون اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، شمول طرح مشاغل سخت و زیان آور، افزایش دستمزد با لحاظ نظر نمایندگان مستقل کارگری و برخورداری کارگران از امکانات رفاهی لازم.

ما نیز کارگران فولادیم و با شما عزیزان همراه و متحد. امیدواریم بتوانید هر چه زودتر و همزمان با اعتراضات برحق خودتان در راستای ایجاد و تثبیت تشکل کارگری مستقل از دولت و کارفرما نیز قدم های محکمی بردارید.

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه
چهارشنبه ۱۴ آذرماه ۹۷